3:dje passet utfört!


Pushen gick som det skulle, dock smärta i benen efter allt löpande, men det är bara att kämpa på. Har denna dag tränat 3 st pass, dessa är då;

Gym: Bröst, biceps och mage
Löpning: Löpning kort distans 8 km
Push: Skivstång, kördes följande muskelgrupper: Biceps, triceps, bröst, axlar, rygg, ben och mage

Imorgon satsar jag på en kort skoldag och en tidig hemgång. Då ska jag ta en väldigt lugn löprunda- för att köra ur kroppen lite för helgen. Då jag ska träna 2 pass/helgdag.


Kommentarer
Postat av: jenny

skulle också behöva träna . haha xD det är bra att du skriver upp i din blogg hur mycket du tränar o så.:)

2009-11-12 @ 22:18:12
Postat av: Linnea

fullffart ser jag, härligt!



kanske ger mig ut på en runda jag med, skön luft ute nu :)

2009-11-12 @ 23:24:57
URL: http://linneasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0