Ett till träningspass genomfört!



Tog som sagt mig en löptur, mörkt som fan ute, fick lov att ta en ficklampa i handen. Sprang mot tjärnan och vände av mot pershyttan, det är bara 5-7 km, men det räckte för mig, ska ju snart iväg och lyfta skrot i gymmet.

När jag hade cirka 3 km kvar så var det helt bäcksvart, mitt i skogen. Har ju alltid musik i öronen så jag hör ju inte så mycket, så vart ganska överraskad när jag ser ett rådjur springa bredvid mig, cirka 1.5 m, i en stängslad hage. Först trodde jag det var en björnjävel men såg den vita stjärten så fick ta en lättnad suck där.

Nu ska jag äta lite, blir makaroner och grejer, ta det lite chill. 19:15 bär det av till gymmet, där jag planerat att köra biceps, bröst och mage.


Mer bilder kommer, efter gymmet!





Kommentarer
Postat av: Roxanna

hahaha ett rådjur :D

kom in nu då! <3

2009-11-10 @ 18:15:00
URL: http://rrroxanna.blogg.se/
Postat av: Dannie ;)

hahaha du blev säkert rädd som fan! xD

Keep it on (Y) ;D

2009-11-10 @ 20:23:16
Postat av: jenny

haha en björnjävel. råddjur e j uså söta helt ofarliga^^

2009-11-11 @ 23:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0