Huvudvärk!


Blä för huvudvärk
, fan. Vart bara ett enda pass idag och det var gympan på en timme, dock hårdgympa. Riktigt sliten efter den, gav allt jag hade, trots en bultande skalle.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer för första gången. Ett pass blir det minst i alla fall, skulle behöva köra några intervaller i grustaget, men det är ju så förbaskat mörkt ute, så jag ser ju inget. Skolan tär ju på en, för mycket. Sen har man ju jobbet på helgerna, galet mycket som försigår asså.

Anmälde mig sjuk idag från skolan, va inte sjuk dock, kom till skolan i alla fall vid halv tolv och gjorde geografi provet och sen drog jag hem igen.

Nu har jag chillmode på activated.


Uppdaterar lite roligare imorgon med lite bättre bilder osv. Är för trött nu!

Ha det så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0