Igång igen!


Nu är man igång med hårdträningen igen och denna gång tänkte jag bokföra min träning offentligt. Allt kommer att skrivas ner och inget lämnas åt slumpen. Kommer att ta upp allt som rör min träning och allt som jag finner nödvändigt att skriva ner.



Jag kommer skriva om det vanliga som jag brukar skiva upp i min träningsbok, fast denna gång lite mer detaljerat, så som, vilo/maxpuls, miljö, mat osv.



Jag tränar främst löpning och gym och när jag säger löpning så är det så mycket mer, inte bara springa en 5 km bana och sen vara klar utan mer intervaller, spänst, teknikövningar osv.




Kameran kommer att följa
med mig på vad jag än utövar, så bloggen kommer inte bli bildlös precis. Jag kommer inte BARA skriva om min träning, utan min vardag (vid sidan om träningen) kommer också att bli med.

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Roxanna

Kul att du börjat blogga älskling!

Kommer följa din blogg.

Jag älskar dig så himla mycket.



Lycka till med träningen osv. :)



p.s HET mage ;) d.s



Din flickvän // Roxanna

2009-11-09 @ 18:50:26
URL: http://rrroxanna.blogg.se/
Postat av: tette

kommer försöka följa din blogg men bara om du följer min ;)

tettees.blogg.se

puss hoppas att är fint med dig :)

2009-11-09 @ 19:06:25
Postat av: sofia andersson

Lycka till! ;D

2009-11-09 @ 19:06:47
Postat av: bror din

dags att börja snart ;)

2009-11-09 @ 19:17:01
Postat av: johanna berglund

lycka till då coolboy_92 ;)

2009-11-09 @ 19:19:43
Postat av: Dannie ;)

Rätt! Det ska göras ordentligt ;D

2009-11-09 @ 19:48:12
Postat av: Anonym

tuffing

2009-11-09 @ 23:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0