Mina löparbanor- med flygfoton!

Tänkte ta och visa er mina banor som jag brukar löpa;

8 kilometer banan




11 kilometer banan
- kan vara mer, inte mätt riktigt.



8 kilometer banan springer jag oftast på kvällarna då det är kolsvart, då har jag oftast panlampa på skallen och är skiträdd för att få en björn i hälarna, totalt öde där i skogen...

Nu ser ni alla fall, händer att jag skiftar banor/stigar/vägar osv. och springer andra banor eller är någon annan stans, men denna vecka har det varit på de där banorna.

Jag skulle springa längre banor om jag inte sprang så mycket som jag gör.


Hej så länge!




Kommentarer
Postat av: Jenny

vad långt du springer^^ det e bra de:).

2009-11-12 @ 22:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0