Uppdatering!

Svenne Rubins kepa- slå den ni!

 

Ber om ursäkt för seg uppdatering, kan se att det faktiskt är en del som kollar in min blogg, när jag skapade den hade jag över 90 unika besökare och över 200 sidvisningar, så jag tänker inte sluta blogga.

Som sagt, jag hade ju bestämt att träna 4 pass denna helt, vart inte ett enda, tack vare den enorma träningsverken efter pushen, kunde bara inte plåga mina ben så hårt, desutom hade jag träningsverk i hela överkroppen.

Men har jobbat från 11 till 18 idag på jobbet, stekt hela dagen och det tar verkligen kol på en.

Imorgon kör jag på som vanligt igen, blir nog dubbla pass, om inte tre, minst två i alla fall. Tänkte köra följande;

GYM: Bröst, biceps, triceps och mage
Löpning: Lugnt 5 - 6 kilometer banan
Gympa: 1 timme intensivt i vasahallen

Efter det blir det kolhydrat laddning och chill framför datorn.

Rolig läsning väntar!

Uppdatering imorgon (måndag) med nya exklusiva bilder!

Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Dannie ;)

Låter som att du kommer somna tidigt imorgon :P Kör på i samma fart :D

2009-11-15 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0