Ut och träna idag?

Känner mig lite sliten efter dessa två dagar med 3 träningspass, för att sumera allting;


Måndags;
Distans löpning 1-1.2 mil
Tisdags; Kort löpdistans 5-6 km + gym 1 timme, körde igenom hela kroppen.


Får se
om jag orkar ut idag, har en kraftig träningsverk i baksida lår samt framsida arm, men det ska nog gå bra ändå. Men jag tvekar, har ganska mycket att stå i och det är väldigt kallt ute, men det skulle vara skönt med en runda eller varför inte ett styrkepass?



Vi får se mot kvällningen, uppdatering kommer att komma!




Kommentarer
Postat av: Roxanna

Fin bild älskling. Du var jättesnygg i håret också!

Min sexiga älskling :)

Saknar dig!



Jag älskar dig <3

Din favorit // Roxanna

2009-11-11 @ 18:40:51
URL: http://rrroxanna.blogg.se/
Postat av: Dannie ;)

Ta en snabbisrunda sen. Du ångrar dig inte efter ;)

2009-11-11 @ 20:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0